Biudžetinė įstaiga
Jaunimo g. 13, LT-63313, Alytus
Tel. (8 315) 7 66 30, (8 315) 7 66 31
El. paštas darzelis@alytauslinelis.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 191054425

Vaiko dienos ritmas

 
Vaikų priėmimas: ………………………………………………………………….  7.00 – 8.15  
  • savarankiška veikla, ruoša 
  • žaidimai, rytinė mankšta     

Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai ……………………………………………..  8.15 – 8.45                        

Ugdomoji veikla:……………………………………………………………………  8.45 – 10.00
  • komunikacinė;
  • meninė;
  • pažintinė;
  • kūno kultūra ir sveikata;
  • darbinė;
  • visos grupės;
  • kitose erdvėse.
Pasiruošimas priešpiečiams, priešpiečiai ………………………….. 10.00 – 10.20
       
 Veika lauke:
               lopšelio gr.    ……………………………………………………….  10.15 – 12.00
               darželio gr.    ………………………………………………………  10.20 – 12.00
  • ekskursijos, stebėjimai – atradimai, eksperimentai, patirtys;
  • judri veikla;
  • žaidimai.
Pasiruošimas pietums, pietūs:
               lopšelio gr.    ……………………………………………………….  11.50 – 12.20
               darželio gr.    ………………………………………………………  12.00 – 12.30
 
Pasiruošimas poilsiui, poilsis:                             
               lopšelio gr.    ……………………………………………………….  12.20 – 15.10
               darželio gr.    ……………………………………………………….  12.30 -15.10
                                             
Ugdomoji veikla (po miego): …………………………………………………  15.10 – 16.00
  • individuali, savarankiška.
Pasiruošimas vakarienei, vakarienė……………………………………………………….. 16.00 – 16.20
Veikla grupėje, lauke,būreliuose (pagal poreikį), tėvų konsultavimas, skirstymasis į namus …. 16.20 – 17.30
Pailginta darbo dienos grupė             6.45 – 7.00
                                                          17.30 – 18.15
                                                     
 
Grupės gyvenimo ritmą formuoja:
  • aktyvios vaikų veiklos ir poilsio kaita (sudaromos sąlygos aktyviai vaikų veiklai ir poilsiui, atsižvelgiant į vaikų amžių ir individualias savybes; išlaikoma pusiausvyra tarp aktyvios ir ramios veiklos, tarp veiklos grupėje ir lauke);
  • deramas savaimingos ir organizuotos, siūlomos ir laisvai pasirenkamos veiklos santykis. Pakankamai laiko skiriama individualiai, grupelių ir visos grupės veiklai;
  • fizinę, psichinę, socialinę vaikų raidą skatinančios veiklos darna (lavinančios kūną, žadinančios emocijas, jausmus, lavinančios valią, skatinančios socializaciją, ugdančios protą);
  • veiklos derinimas: padedančios įgyti žinių, išmokti įvairių veiklos būdų, skatinančios perimti vertybines nuostatas;
  • tinkamas kasdienybės ir švenčių ritmas.
 
    Kiekvienam vaikui stengiamės sudaryti sąlygas gyventi pagal jo individualų ritmą, jei jis nepažeidžia grupės interesų arba padedame prisitaikyti prie grupės gyvenimo ritmo mažiausiomis fizinių ir psichinių jėgų pastangomis.